ניהול הון משפחתי

ניהול תקציב משפחתי חכם
mazeget
בניית אסטרטגיית השקעה לטווח ארוך
staff
העברת עושר בין דורית
head
תכנוני מס
chart
השקעות אלטרנטיביות מתקדמות

ניהול הון משפחתי

ניהול תקציב משפחתי חכם

בניית אסטרטגיית השקעה לטווח ארוך

העברת עושר בין דורית

תכנוני מס

השקעות אלטרנטיביות מתקדמות

ניהול הון משפחתי – שמעתם על זה בעבר? 

מדובר על בניית אסטרטגיית השקעה כוללת, שלוקחת בחשבון את כלל המוצרים הפיננסיים של כל המשפחה. ניירות ערך, כספים פנסיוניים, השקעות אלטרנטיבות, נדל"ן וכו. 

השיטה שלנו לניהול ההון המשפחתי מבוססת על ראייה כוללת וארוכת טווח של מכלול נכסי וצורכי המשפחה היום ובעתיד, תוך שיח מתמיד וליווי אסטרטגי מעמיק הכולל תכנון פיננסי גם לדור הבא וניהול סיכונים הוליסטי. 

אנו נבנה עבורכם תוכנית אסטרטגית מפורטת, המבוססת על הצרכים, היעדים ומערך הנכסים וההון של המשפחה. אנו מאמינים בגישה אקטיבית המתייחסת אל התכנית האסטרטגית הבסיסית כנקודת פתיחה בלבד. נקיים אתכם פגישות בהן נבחן יחד שינויים בצרכים וביעדים שלכם תוך כדי תנועה, התפתחויות משפחתיות שונות וחידושים ותנודות בשוק ההון, וכך "נתפור" עבורכם את החליפה המתאימה לכם ביותר ונבצע התאמות תוך כדי תנועה.

אנחנו באלמון מאמינים שהשליחות שלנו היא לדאוג לך, לוודא שהבריאות שלך ושל משפחתך, כספכם ועתידכם הפיננסי והפנסיוני מטופלים באופן האישי, המקצועי, הרווחי והמשתלם ביותר!

תדאגו לעתיד המשפחה שלכם
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם תכנית משתלמת

עוד דרכים לצמוח איתנו

חיסכון פנסיוני
חסכון לכל שלב בחיים
תכנון פרישה
לייצר סדר פיננסי נכון לקראת פרישה
ניהול סיכונים
גלו כיצד לעשות זאת נכון
השקעות אלטרנטיביות
הדרך החכמה להשקעה עם פיזור רב של אפשרויות נכונות ללכת על בטוח

לקוחות מספרים

אולג שוורץ
5/5
בחור מקצועי, יודע את העבודה ומתקתק אותה. כל הכבוד
אליה שרית אילוז
5/5
אין דברים כאלה!!! ממליצה בחום אלכסנדר סופר אכפתי הכי מקצועי שיש יחס אישי תמיכה על מלא והכי חשוב- יש לי למי לפנות כי אני כבר יודעת שהוא יעשה הכל והכי טוב שאפשר אז אין על מה להתלבט בכלל...
קורל אלימלך
5/5
סוכן ביטוח הכי אמין שיש ! אלכסנדר אתה אחראי עם אכפתיות ואחריות כלפי הלקוחות שלך חד משמעית הבחירה הטובה ביותר נותן ראש שקט. תודה לך !
טטיה
5/5
אני רוצה להמליץ על אלכסנדר האלוף. לאלכסנדר ידע רב בכ"כ הרבה תחומים, המומחיות שלו מהווה יתרון עצום לעבודה שהוא עושה. הוא אומן של המקצוע שלו ועושה את עבודתו עם הרבה תשוקה, אהבה ומסירות. נהניתי מהזמן בו הרכבנו יחדיו את התיק הביטוחי שלי ושל משפחתי, אחרי שנים של נסיונות כושלים.
תמר
5/5
את תומר הכרתי לפני 8 שנים ומאז אני מקבלת שירות וליווי צמוד בכל הנוגע לחסכונות וההשקעות שלי. הוא יוצר קשר באופן קבוע ואני רגועה הרבה יותר לדעת שהכסף מנוהל כמו שצריך
נדב
5/5
ממליץ בחום על אלכסנדר, עשה לי סדר בכל הביטוחים וטיפל לי בתביעות במהירות ובאמינות
דילוג לתוכן